Liity jäseneksi

Tehyn jäsenyys edellyttää, että olet suorittanut tutkinnon sosiaali- tai terveysalalta tai että opiskelet alaa. Jos opiskelet ensimmäistä sosiaali- ja terveysalan tutkintoasi, lue lisää Tehyn opiskelijasivuilta http://www.tehy.fi/fi/tehyn-opiskelijayhdistys.

Ammattiosastoon liittymisen vaiheet:
1. Täytä Tehyn sähköinen liittymislomake: https://www.tehy.fi/fi/palvelut-ja-edut/liittyminen
2. Tulosta perintäsopimus jäsenmaksuperintää varten
3. Lähetä liittymislomake

Tulostettu perintäsopimus antaa työnantajalle oikeuden periä palkastasi Tehyn jäsenmaksun. Valtakirja on allekirjoitettava ja toimitettava työnantajan palkkahallintoon. Jos siirryt toisesta liitosta Tehyyn, pyydä edellisen liiton perintävaltakirja pois työnantajaltasi samalla, kun toimitat Tehyn valtakirjan palkanlaskentaan.

Mikäli sähköinen liittyminen ei onnistu (esimerkiksi ei ole suomalaista henkilötunnusta), voit tulostaa paperisen liittymislomakkeen: https://www.tehy.fi/fi/system/files/mfiles/muu_dokumentti/liittymislomake_ja_jasenmaksun_tyonantajaperintasopimus_id_1586.pdf

Todisteena jäsenyydestä lähetetään jäsenkortti ja merkki.

Jäsenedut.fi-palvelussa on tehyläisille ja heidän perheenjäsenilleen ajankohtaisia alennuksia ja tarjouksia. Alennuksia saa muun muassa elintarvikkeista, elektroniikasta, ja elämyspalveluista.